لیفت و جوانسازی صورت با دکتر مریم برحق طلب

لیفت و جوانسازی صورت با دکتر مریم برحق طلب

لیفت و جوانسازی صورت با دکتر مریم برحق طلب

 

انواع لیفت و جوانسازی صورت با دکتر مریم برحق طلب

لیفت و جوانسازی صورت یک روش موثر ضد پیری است که به شما امکان رفع نقایص پوستی، علائم پیری و تغییر شکل خطوط صورت را می دهد. با این روش می توانید پوست صورت را سفت کنید و پوست خود را به جذابیت قبلی خود بازگردانید. این تکنیک در میان افرادی با رده سنی بالای 40 سال بسیار محبوب است.

لیفت و جوانسازی صورت یکی از محبوب ترین زمینه های جراحی پلاستیک در ایران است. خانم دکتر مریم برحق طلب از حاذق ترین متخصصان در این زمینه می باشند. این روش به شما امکان می دهد تغییرات مربوط به سن را فراموش کنید و به جوانی و زیبایی دست یابید. آن دسته از بیمارانی که تحت عمل لیفت صورت در کلینیک‌ دکتر مریم برحق طلب قرار گرفته‌اند، نتایج مثبتی به دست آورده اند.

لیفت و جوانسازی صورت یک عمل جراحی پلاستیک است که با هدف سفت کردن پوست و اصلاح خطوط صورت انجام می شود. خانم دکتر مریم برحق طلب یکی از بهترین متخصصان جراحی پلاستیک صورت در جهان به شمار می روند و اکنون در لامرد و استان فارس مشغول به فعالیت میباشد. لیفت صورت در کلینیک ایشان با استفاده از نوآورانه ترین فناوری ها انجام می شود که تضمین کننده نتایج عالی، بدون هیچ گونه عارضه و خطری برای سلامتی است.

 

جراحی لیفت و جوانسازی صورت

 

 لیفت و جوانسازی صورت ، بدون جراحی و با جراحی انجام می شود. مداخله جراحی در جوانسازی صورت، حتی با هدف زیبایی، بسیاری از افراد را می ترساند، بنابراین، اول از همه، مشتریان به روش های غیر جراحی جوانسازی رو می آورند. اما در واقع در دستان یک متخصص زیبایی مجرب و توانمند مانند خانم دکتر مریم برحق طلب که در کلینیک مجهز به آخرین تکنولوژی کار می کند، خطرات مداخله جراحی را به صفر می رساند.
روش های جراحی جوانسازی صورت
•    SMAS
•    جراحی آندوسکوپی
•    جراحی نخ
SMAS (فضا لیفت)
SMAS روش مدرن لیفت و جوانسازی صورت است که در آن جراح بر روی لایه های عمیق تر پوست تاثیر می گذارد.  SMAS مخفف کلمه سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی است. اینها بافت هایی هستند که بین لایه های ماهیچه ای و چربی زیر پوستی قرار دارند و خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را فراهم می کنند. با گذشت سالها، لایه SMAS ضعیف شده و نازک تر می شود، عضلات صورت کمتر حرکت می کنند. این فرآیند منجر به مشکلات زیبایی مختلفی از جمله چانه دوتایی، چین و چروک عمیق، افتادگی پلک و غیره می شود. این علائم و سایر علائم پیری را می توان با یک جراحی پلاستیک به نام لیفت صورت یا SMAS از بین برد.

 

روش های جراحی لیفت و جوانسازی صورت

 

جراح بسته به ویژگی های فردی بدن بیمار می تواند لیفت و جوانسازی صورت را به روش های مختلفی انجام دهد. 


دیگر روش های جراحی

لیفت صورت آندوسکوپی
لیفت و جوانسازی صورت به این صورت است که با استفاده از آندوسکوپ، می توان چین و چروک و جای اسکارهای کوچک را از بین برد. با استفاده از آندوسکوپ، جراح عملاً رگ های خونی را لمس نمی کند، بنابراین از دست دادن خون به حداقل می رسد. جریان خون مختل نمی شود، و از بروز هماتوم، اسکار عمیق و نکروز جلوگیری می کند.

در روش آندوسکوپی، تغییرات مرتبط با افزایش سن در ابعاد سه بعدی اصلاح می شوند. علاوه بر صاف کردن پوست، حجم پوست نیز بازیابی می شود. از جمله نواحی بازیابی شده می توان به ناحیه اطراف استخوان گونه، وضعیت ابروها، گوشه چشم ها و لب ها اشاره کرد.

جراحی نخ
این نوع جراحی کم تهاجمی ترین روش جراحی لیفت و جوانسازی صورت است. پزشک برشی در پوست پیشانی و در خط رویش مو ایجاد می کند و از میان برش، نخ های مخصوصی را در زیر پوست قرار می دهد که موقعیت بافت ها را در موقعیت مورد نظر ثابت می کند. پس از چنین عملی، چین و چروک های روی پیشانی و بین ابروها ناپدید می شوند، چین های نازولبیال نیز صاف می شوند. 

نظرات

هیچ موردی یافت نشد

نظر خود را بنویسید

شما می توانید دیدگاه خود را در این بخش با ما در میان بگذارید.